FAQ

1. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, każdy gość otrzymuje paragon fiskalny lub fakturę VAT. W przypadku chęci otrzymania faktury, prosimy o poinformowanie nas o tym. Faktury zazwyczaj wysyłamy mailem.

2. Jak odbywa się odbiór kluczy? Czy istnieje recepcja?

Nie jesteśmy hotelem i nie mamy recepcji.

Odbiór kluczy odbywa się w zarezerwowanym Apartamencie. Proszę zwrócić uwagę, że adres ul. Marszałkowska 140 lok 60, Warszawa jest adresem rejestrowym firmy. Pod tym adresem nie przekazujemy kluczy.

W celu umówienia się na odbiór kluczy, prosimy o wcześniejszy kontakt. Każdy gość powinien posiadać własny i działający telefon komórkowy, umożliwiający kontakt.

3. Jak mogę rozliczyć pobyt? Czy mogę zapłacić kartą płatniczą lub kredytową?

Przyjmujemy płatności gotówkowe, kartą lub przelewem na konto. Operujemy w walutach PLN, EUR oraz USD. Płatność za pobyt pobieramy z góry – najpóźniej przy przekazaniu kluczy do mieszkania.

4. Czy mogę otrzymać potwierdzenie rezerwacji?

W momencie dokonania rezerwacji przez internet, otrzymują Państwo automatyczne potwierdzenie mailowe z systemu. W przypadku rezerwacji telefonicznych również mogą Państwo otrzymać oddzielne potwierdzenie mailowe. Na indywidualne życzenie możemy wystawić potwierdzenie rezerwacji akceptowane przez ambasady.

5. Jakie są godziny przyjazdu/wyjazdu? Czy jest możliwy wcześniejszy przyjazd lub późniejszy wyjazd?

Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 16 i kończy o 12. W przypadku, gdy w danym dniu nie mamy innych rezerwacji i po wcześniejszym uzgodnieniu, możliwy jest wcześniejszy przyjazd lub późniejszy wyjazd. Bardzo prosimy o kontakt.

6. Czy mogę skorzystać w dodatkowego łóżeczka dla małego dziecka?

W wybranych naszych apartamentach możemy na życzenie gości dostawić dodatkowe łóżeczko lub kołyskę dla małego dziecka. Usługa ta jest bezpłatna i wymaga wcześniejszego potwierdzenia. 

7. Czy w cenę rezerwacji wliczona jest opłata za parking?

Nie. Większość Apartamentów położona jest w ścisłym centrum miasta, w strefie płatnego parkowania. Dostępny jest parking miejski, płatny od poniedziałku do piątku od godziny 8 do 18. Nie ma możliwości rezerwacji miejsca.

8. Czy apartamenty wyglądają tak jak na zdjęciach?

Tak, wszystkie nasze mieszkania wyglądają dokładnie jak na prezentowanych zdjęciach. Zdjęcia wykonał profesjonalny fotograf, jednak przedstawiają one stan faktyczny.

9. Czy w mieszkaniu jest suszarka do włosów i żelazko? Jakie wyposażenie znajduje się w mieszkaniu?

W każdym naszym mieszkaniu znajdują się wysokiej jakości suszarka do włosów oraz deska do prasowania i żelazko. Wszystkie mieszkania są kompletnie wyposażone w zastawę stołową, kieliszki i otwieracz do wina, garnki i patelnię. W większości apartamentów zainstalowana jest zmywarka do naczyń oraz ekspres na kapsułki Nespresso. Wybrane mieszkania są wyposażone również w pralkę lub pralko-suszarkę.

W kuchni znajduje się kawa, herbata czarna oraz owocowa, mleko, sól i cukier. Każdy gość otrzymuje również płatki śniadaniowe np. na szybkie śniadanie :)

W każdym mieszkaniu dostępny jest szerokopasmowy bezpłatny internet Wi-Fi oraz telewizja kablowa.

Każdy gość otrzymuje komplet czystej i świeżej pościeli oraz ręczników. W łazience jest żel pod prysznic oraz szampon do włosów.

10. Czy za pościel i ręczniki lub dodatkowe sprzątanie pobierana jest opłata?

Pościel i ręczniki dla każdego gościa są wliczone w cenę rezerwacji. W przypadku dłuższych pobytów pościel i ręczniki są wymieniane raz na tydzień. Raz na tydzień proponujemy również sprzątanie mieszkania.

W przypadku zamówienia dodatkowego sprzątania lub częstszej zmiany pościeli może zostać naliczona dodatkowa opłata serwisowa.

11. Jak często mieszkania są sprzątane? Czy możliwe jest zamówienie dodatkowego sprzątania?

Mieszkania są sprzątane oczywiście przed przyjazdem każdego gościa. Przy dłuższych rezerwacjach proponujemy sprzątanie oraz zmianę pościeli raz na tydzień. Istnieje możliwość zamówienia dodatkowego sprzątania i zmiany pościeli, za które może zostać naliczona dodatkowa opłata serwisowa.

12. Czy mogę przyjechać z psem/kotem?

Z uwagi na higienę i komfort naszych gości, we wszystkich naszych apartamentach obowiązuje zakaz przebywania zwierząt.

13. Czy w Apartamencie można palić papierosy?

We wszystkich naszych Apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. W przypadku stwierdzenia naruszenia tego zakazu przez gościa, naliczona zostanie opłata dodatkowa w wysokości 1000 PLN.

14. Czy w Apartamencie mogę zorganizować imprezę/wieczór panieński/kawalerski?

Nie. We wszystkich naszych apartamentach obowiązuje cisza nocna od godziny 22 do 6 oraz zakaz organizowania imprez. Warszawa oferuje bardzo bogaty wachlarz klubów – jesteśmy pewni, że znajdą Państwo odpowiednie miejsce, a mieszkaniu wygodnie odpoczną w ciszy i spokoju po udanej zabawie.

15. Mam inne pytania. Jak mogę je zadać i czy otrzymam na nie odpowiedź?

Oczywiście! Napisz po prostu na adres team@yourfreedom.pl lub wypełnij formularz na tej stronie a my postaramy się udzielić odpowiedzi tak szybko jak to możliwe.


DLACZEGO WARTO WYBRAĆ SAMODZIELNY APARTAMENT W WARSZAWIE

Zarezerwuj teraz!
Sprawdź tanie apartamenty na wynajem!
pomiń pośredników


polski english +48 790 33 22 11 whatsapp  
team@yourfreedom.pl

Aby dokonać rezerwacji wypełnij formularz online lub skontaktuj się z nami mailowo bądź telefonicznie.

AKCEPTUJEMY: karty platnicze